Francizarea este solutia ta?

Suntem bucurosi ca ati vizitat site-ul nostru si speram ca veti gasi informatiile si resursele noastre pentru a va ajuta în afacerea dvs. și în interesele dvs. privind francizarea afacerii.

Intrucat procesul de francizare a unei afaceri nu este unul simplu si poate necesita anumite procedee ce pot depasi cunostintele sau aptitudinile profesionale ale francizorului, este indicat sa apelati la ajutorul competent al unui consultant cu experienta.

Echipa noastra va poate oferi sprijin atat in faza premergatoare francizarii, cat si ulterior, in etapa propriu-zisa a procesului ce tine de francizare. Intrucat fiecare model de afacere este diferit, avem o abordare originala pentru fiecare concept in parte, rezultatul final fiind un pachet de franciza ce transpune operatiunile zilnice ale afacerii, respectand conditiile specifice legislatiei aferente fiecarui domeniu de activitate.

Daca doriti sa ne adresati întrebari despre serviciile noastre sau despre o problema specifica pe care ati dori sa o discutați – nu ezitati sa ne contactati telefonic la 0738-888 048. 

Vom discutam afacerea dvs strict confidential.

 

Completați formularul de contact alaturat si un reprezentant vă va raspunde în  cel mai scurt timp.

Formular contact

10 + 8 =

Ca antreprenor de succes, poate va ganditi sa faceti un pas mai departe si sa va extindeti afacerea printr-o metoda mult apreciata: franciza

Francizarea afacerii este o decizie importanta, care poate avea un impact decisiv asupra evolutiei companiei dumneavoastra, iar orice greseala poate influenta negativ viitorul acesteia.

Inainte de a aprecia oportunitatea unei astfel de decizii, ar fi indicat sa tineti cont de anumiti factori care tin, de respectarea legislatiei in vigoare si nu numai: existenta unei marci inregistrate, gradul de replicare a modelului pe care doriti sa-l implementati, costurile estimative necesare pentru functionarea unei unitati francizate (dotari, angajati, stoc de marfuri, chirii, suprafete minime pentru spatii/birouri etc), ce abilitati ati dori sa aiba viitorii francizati, in cat timp isi vor amortiza acestia capitalul investit, care este cota de piata si cine sunt competitorii, analiza SWOT (puntele tari si cele slabe) ale afacerii, care este know-how-ul, cat timp dureaza instruirea personalului angajat al francizatului.

De asemenea, trebuie sa determinati daca aveti determinarea de a deveni francizor, sa verificati daca exista o piata care sa permita vanzarea conceptului si a serviciilor ori produselor; de asemenea, trebuie sa dovediti prudenta in estimarile si previzionarile favorabile, sa nu va asteptati la venituri uriase privind veniturile pe care le vor genera unitatile francizate.

Ideal ar fi sa intocmiti si un plan de afaceri, care sa reflecte, printre altele si zonele/orasele/regiunile unde ar fi ideal sa vindeti franciza, ce nivel de redevente veti stabili, care sunt costurile privind taxa de intrare, taxele de marketing si publicitate.

Dupa ce veti afla raspunsul la aceste intrebari si in masura in care considerati ca doriti sa treceti in etapa urmatoare, trebuie intocmit pachetul de franciza, pe care il veti livra francizatului. Acesta cuprinde, in functie de complexitatea francizei, un ansamblu de documente si manuale care vor guverna relatiile dintre francizor si membrii retelei sale de franciza.

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru

Alăturați-vă listei noastre de discuții pentru a primi ultimele știri și actualizări de la echipa noastră.

You have Successfully Subscribed!