Va putem ajuta sa va francizati afacerea

Prin definitie, franciza este o afacere de succes, deci viitorul francizor se presupune ca este un antreprenor care a avut o idee generatoare de profit si se gandeste sa treaca la un alt nivel: sa se extinda prin francizare. Sunt potentiali francizori care au idee despre ce inseamna aceasta etapa, altii doar isi imagineaza ca au habar. Insa, de cele mai multe ori, nici unii nici altii nu stiu exact ce presupune cu adevarat transformarea afacerii lor intr-o franciza, care sunt costurile si implicatiile (inclusiv de natura legala) ce deriva de aici. Nu e de mirare, caci vorbim despre un proces de durata, destul de complex, care necesita pregatire, consultanta de specialitate si anumite transformari menite sa usureze tranzitia catre dezvoltarea retelei de franciza. Crearea unui pachet de franciza nu este ceva simplu, iar rezultatul final trebuie sa fie unul de calitate. Cu noi, scapati de griji si aveti certitudinea ca veti obtine performante deosebite, la costuri corecte, intr-o perioada rezonabila de timp.

Ce inseamna francizarea afacerii

Francizarea este un model care permite afacerilor profitabile sa se extinda. Practic, daca ar fi sa sintetizam intr-o maniera mai simplista, am putea afirma ca este o modalitate de a intari un brand si de a-l extinde pe banii altora. Francizele au fost supranumite drept “afaceri la cheie” sau “afaceri clonate” , aceste definitii explicand, intr-o anumita maniera, cum functioneaza ele. Francizarea reprezinta elaborarea de metodologii si strategii menite sa replice, intr-o maniera corecta si in concordanta cu prevederile legale, modelul de succes al afacerii respective. Este vital ca francizatii sa beneficieze de un pachet de franciza intocmit cu acuratete, prin care sa se regaseasca reteta de succes a acelui business, astfel incat investitiile lor de natura materiala si umana sa fie generatoare de profit.

Ce primiti

Produsul finit difera de la o franciza la alta, astfel ca un pachet de franciza poate sa contina unul sau mai multe dintre cele de mai jos:

  • Contractul de franciza
Este unul din stalpii pe care se sprijina o retea de franciza, reglementeaza drepturile si obligatiile dintre parti. Clauzele trebuie sa protejeze interesele retelei de franciza, sa cuprinda aspecte referitoare la cesiune, durata, confidentialitate etc.
 Manualul de franciza

Manualele de proceduri trebuie sa fie caracterizate prin concizie, sa fie elaborate intr-o forma accesibila atat din punct de vedere a continutului, cat si din punct de vedere grafic (este important sa aiba un aspect atragator). Ele cuprind operatiunile zilnice, care au fost testate anterior prin intermediul unitatii-pilot, dar si anumite aspecte ce tin de confidentialitatea informatiilor. Ele nu trebuie sa fie la indemana oricui si se pastreaza in locuri care sa nu permita accesul celor neautorizati.

  •  Manual privind alegerea locatiei

Amplasarea unei afaceri face diferenta intre profit si pierdere. Daca francizatului nu i se pun la dispozitie criteriile de selectie a noii unitati francizate si daca francizorul nu se implica in alegerea acestui spatiu, este putin probabil ca viitoarea locatie sa fie una viabila, menita sa corespunda necesitatilor de dezvoltare a respectivei retele.

Toate manualele intocmite de noi respecta prevederile legale, iar contractul este intocmit de specialisti in drept comercial, cu experienta in franciza.

Etapa de francizare a afacerii dvs. este realizata de o echipa care pune in centrul atentiei clientul, fiecare viitoare franciza beneficiind de aceeasi atentie si profesionalism, indiferent de domeniu si complexitate. Practic, nu facem diferente intre maniera de abordare a unui business de mai mica si cea a unuia de mai mare anvergura, intrucat noi ne concentram cu aceeasi seriozitate asupra fiecarui proiect.

Inainte de orice, determinam daca afacerea dvs. este una eligibila pentru francizare. Daca  este prea devreme sau daca afacerea este insuficient dezvoltata, nu acceptam colaborarea, iata de ce prima intalnire este una menita sa determine daca va exista sau nu o viitoare cooperare.

Avem un set de intrebari la care dorim sa aflam raspunsuri certe, inainte de orice. Iata, mai jos, doar cateva dintre ele, cu titlu de exemplificare.

1. De ce considerati ca afacerea dvs. poate fi francizabila?

Considerati ca sunteti pregatit pentru etapa francizarii? Cunoasteti prevederile legale si care sunt implicatiile pentru dvs., in calitate de francizor?

2.Evaluarea afacerii

Care sunt principalele atuuri ale afacerii?

3. Concurenta

Exista concurenta in domeniu? Daca da, prin ce va diferentiati?

Elaborarea pachetului de franciza se va face tinand cont de raspunsurile dvs. si va cuprinde unele sau, la cerere, toate aspectele de mai jos:

1. Linii generale

Dupa intalnirile preliminare, vom trece la schitarea unui cuprins pentru manualul/manualele de franciza. Forma finala va fi dezvoltata impreuna cu dvs. si va contine, printre altele, operatiunile zilnice, transferul de know how, aspecte de management si marketing, taxe de intrare, redevente, alte costuri, analiza SWOT, identitatea de brand, samd.

2.Marca inregistrata

Va oferim asistenta pentru inregistrarea la OSIM si la alte organisme internationale a denumirii comerciale, a eventualelor brevete de inventii si marci, a logo-ului, servicii monitorizare de marca etc.

3. Contractul de franciza

Contractul de franciza sau cel de master franciza va fi elaborat astfel incat sa va protejeze interesele pe durata contractuala. El va stabili, fara echivoc, drepturile si obligatiile partilor, raporturile dintre acestea, durata, aspecte privind rezilierea, cesiuni, prelungiri etc.

4. Training de specialitate

Putem sa va ajutam in elaborarea programelor de training pentru francizati si personalul acestora, inclusiv in format interactiv (virtual). De asemenea, oferim la cerere training pentru managerii de franciza (fie ai francizorului, fie ai francizatului).

5. Marketing si branding

Prin departamentul nostru specializat, va punem la dispozitie creatii grafice ce vizeaza identitatea vizualasi elemente de branding, dar si de natura publicitara: clipuri video, manual de marketing etc.

6.Consultanta ulterioara

Timp de 12 luni va stam la dispozitie pentru sfaturi, fara sa percepem extra costuri.

MEDIA

DESIGN 2D si 3D

APLICATIE FRANCIZA APP

Consilierea prospectivilor francizori

Consta din elaborarea unor strategii menite sa puna in acord nevoile afacerii respective cu cerintele unor viitori francizati, cu legislatia specifica.

Avantajele coolaborarii cu noi

Cooperare continua

Munca in echipa este foarte importanta in obtinerea succesului. Viitorul francizor va beneficia de know how-ul si experienta noastra, avandu-ne de partea lui pe parcursul intregului proces. Astfel, vom pastra legatura in mod periodic cu persoana desemnata sa ne puna la dispozitie datele si informatiile solicitate.

Sprijind privind elaborarea de strategii de marketing

Publicitatea reprezinta un domeniu vital in afaceri, iar in sistemele de franciza are dublu scop: sa atraga noi clienti dar si sa creasca numarul de membri in retea.

Asistenta continua

Un membru al echipei noastre va putea fi contactat pentru consultanta si asistenta timp de 12 luni. Astfel, fara sa achitati vreun cost suplimentar, veti putea primi raspunsuri la eventuale intrebari si solutii la eventuale probleme care tin de competenta noastra.

 

 

Proiecte anterioare

“Noi construim retele puternice

Reteaua Millenium Insurance Broker S.A. (MIB) cuprinde peste 170 de unitati dintre care 102 sunt francize.
Reteua Dabo Doner cu peste 22 de locatii.
Reteaua  Blues Cafe  – Romania, Grecia, Spania, Jamaica, USA, UK cu peste 10 locatii.

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru

Alăturați-vă listei noastre de discuții pentru a primi ultimele știri și actualizări de la echipa noastră.

You have Successfully Subscribed!