Selecția de personal În franciză

Selecția de personal În franciză

Selecția de personal in franciza poate fi un proces important pentru francizori, care trebuie sa asigure ca angajatii lor sunt potriviti pentru pozitiile si sarcinile specifice ale afacerii. Procesul de selecție de personal poate fi adaptat pentru a se potrivi nevoilor specifice ale afacerii de franciza, inclusiv pentru a se asigura ca angajatii se aliniaza valorilor si culturii afacerii.

Selecția de personal În franciză

După ce am lucrat cu zeci de sisteme de franciză atât mari, cât și mici, este clar că multe dintre problemele cu care se confruntă majoritatea sistemelor de franciză provin din modul în care francizații sunt recrutați, selectați, calificați și introduși în sistem. În timpul acestui proces critic, accentul s-a concentrat în mod tradițional pe „vânzarea francizelor” și „încheierea tranzacției”, mai degrabă decât pe determinarea dacă un candidat este potrivit pentru sistem și sistemul este potrivit pentru candidat. Ca urmare, multe sisteme de franciză sunt încătușate cu relații slabe francizor/francizat. Aceste relații creează un mediu advers care în cele din urmă împiedică sistemul de franciză să-și realizeze potențialul.

Scopul unui proces de recrutare și selecție a francizatului este de a crea viitorul companiei. A face acest lucru implică o schimbare fundamentală în înțelegerea tradițională a francizei, a obiectivelor de marketing și a rolului reprezentanților de marketing.

ORICAND AI NEVOIE DE OAMENI BINE PREGATITI

Exigentele pietei, precum si dorinta de a rezolva absolut toate problemele de recrutare ale clientului, intr-un mod prompt si eficient, ne-au determinat sa extindem recrutarea activa si la nivelul profilelor de executive. Suntem alaturi de clientii nostri pentru a identifica nevoile specifice business-ului, dezvoltand o fisa a postului specific construita pentru a atrage cei mai buni candidati. Folosind cele mai moderne metodologii de cercetare si modele de evaluare care si-au dovedit eficacitatea, descoperim candidati pentru middle management, inclusiv lideri care nu isi cauta activ un loc de munca.

Avantajele evaluarii cu ajutorul testului de personalitate aplicat de francizare.ro

  • Aplicabil atat in cadrul procesului de recrutare, pentru candidati, cat si pentru evaluarea angajatilor
  • Rezultatele nu sunt falsificabile
  • Un instrument psihometric complex, ce priveste individual din exterior si ofera o perspectiva impartiala, ajutand angajatul evaluat sa fie mai obiectiv
  • Raportul final releva 20 de dimensiuni diferite, impartite in 5 arii principale si 3 scale vectoriale
  • Ariile evaluate sunt esentiale pentru a demonstra calitatile si pentru a descoperi particularitatile de comportament in context profesional, interpersonal si individual
  • Angajatul va dori sa se autodepaseasca, nu se va simti constrans sa faca schimbarile necesare, deoarece rezultatele evaluarii il vor ajuta sa se inteleaga mai bine
  • Este o metoda relevanta a comportamentului si actiunilor, atat pe termen scurt, cat si pe termen lung
  • In cazul in care exista dezechilibre majore, scara de evaluare va arata imediat acest lucru

Evaluarea aduce beneficii atat companiilor cat si candidatilor! Testul de personalitate te ajuta sa indentifici trasaturile psihologice, de personalitate si principalele dimensiuni importante pentru pozitia in cauza. Contribuie la constientizarea punctelor tari si slabe ale candidatului de catre ambele parti – angajator si viitor angajat sau angajat. Mai mult, evaluarea aduce impartialitate in livrarea rezultatelor.

În primul rând

Francizorul trebuie să înțeleagă natura francizei și să fie de acord că francizele sunt acordate, nu „cumpărate și vândute”

Aceasta începe cu francizorul. Odată ajunsă la această înțelegere, se va schimba semnificativ așteptările pe care francizorul le are de la personalul său de licențiere, ceea ce va influența, la rândul său, procesul de selecție și recrutare a reprezentanților de licențiere a francizei.

În al doilea rând

Obiectivul tradițional de marketing trebuie să se schimbe. Mai degrabă decât să se concentreze pe numărul de solicitări, accentul trebuie să se pună pe candidați și pe valoarea pe care fiecare o va aduce retelei pe toată durata relației de franciză. Acordarea de francize depășește un joc de numere la un proces de consultare care produce mai mulți solicitanți calificați, în mai puțin timp și are ca rezultat francizați mai buni.

În cele din urmă

Reprezentanții de licențiere trebuie să schimbe și modul în care se văd pe ei înșiși. În loc să-i convingă pe potențialii că ar trebui să „cumpere” o franciză, ei trebuie să acționeze ca consultanți, ajutându-i pe candidați să ia „decizii de afaceri informate”. În loc să se concentreze asupra a ceea ce franciza poate face pentru candidat, accentul trebuie să fie pus pe candidat și pe ceea ce trebuie să facă pentru a lua o decizie de afaceri informată cu privire la aderarea la franciză.

Abilitățile de ascultare și de întrebare trebuie dezvoltate și perfecționate – nu este ușor pentru oamenii de vânzări tradiționali, obișnuiți să găsească „butoane fierbinți”, „depășirea obiecției” și „închiderea vânzărilor

francizare

Contactați astăzi echipa noastră de experți

Un proces concentrat de recrutare și selecție a francizaților este compus din următoarele părți interdependente:

SPUNE CUM PUTEM COLABORA

Echipa noastra de experți, ajutâ clienții din toată țara în fiecare domeniu al francizei.

Ariana Cosmina

Ariana Cosmina

Consultant Expert Francizare - Ajuta viitori francizori să navigheze prin procesul complex de creare și implementare a unei francize, oferind consultanta, informații și sfaturi cu privire la toate aspectele acestei activități, de la reglementările și legile aplicabile până la selecția de francizați și formarea acestora.